mysteeiousgirl

Alla inlägg den 7 september 2011

Av bella falk - 7 september 2011 20:41

hej igen.:)

Ja. Det var super skoj att vara med Agnes och Tilda:)

Vi var ute med grann hunden Doris :)

Så himla söt! bild + film kommer imorgon :D

Tilda och jag gick in på Zaces och köpte godis :)

Sen mina vänner Jag och Sandra har en blogg och jag antar att ja kommer bara lägga ner mer tid på den och kanske bara uppdatera här lite smått:)

så ni hittar mig varje dag minst 3 gånger per dag på : ttp://wearethegirls.bloggplatsen.se/

Kommer även ha det som en länk som ni hittar i min lilla meny :)

Av bella falk - 7 september 2011 18:13

Åhh förlt för att ja är säämst på att blogga justnu.Men de finns liksom inget att skriva om kan iaf skriva att ja var klumig igår och Stukat högerstor tå.. HAHAHAHAxD

Sen idag..

Skriver lite senare..xD

min babe på bild <3  

Tidigare månad - Senare månad

Länkar

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästboken

Presentation


Hejhej
Här får ni följa mitt lilla liv.

Omröstning

Vad tror ni händer när man har dött ?
 de blir svart bara
 man återfödds
 venne orka bry mej ?
 man bor i himmlen och har de bra
 himmlen eller helvetet

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översättnig


Ovido - Quiz & Flashcards