mysteeiousgirl

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

inte på blogg humör.

Av bella falk - 13 augusti 2011 15:42

Hey, säger kort och slätt att ja inte är på blogg humör! -.-"

Ja,Micca & Ronja kollade på den  inte riktiga bloody mary(stav)

Den äkta är ju när hon typ skrämmer ihjäl dom som kallar på henne via spegeln..

Den fejkade kommer in irummet och dödar dom för att ta deras ögon. Så jävla B film -.-

Så ja kollade ju inte på Dan in real life men de gör ja ikv ist =)

undrar om den ens är bra ?

Jag  blev riktigt glad igår! :D

28 besökare kan man få fler idag?

Änsålänge bara 9 men whatever den är ju bara hehe 15:49

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

vi började se på bloody mary kl 4 typ:)

Ja, micca, & ronja somnade när filmen var igång. Jag vaknade halv 6 av att de blev för varmt i soffan så ja väckte dom och sa att jag går och lägger mig.

Ronja följde med och micca  gick upp till sej. Så jag somnade rätt fort när ja la mig. Idag, jag vaknade halv 2, gick upp och käkade pannkakor :) och sen skulle ja köra lite 4-hjuling. Men de blev fail. Först fick ja inte igång den. Och när ja välhade fått igång den så körde ja ca5 meter så kom linuz och sa " du behöver smörja kedjan" Ah ja vet ju inte hur man gör sånt  så linuz gjorde de efter jag hela tiden gjorde fel..xD

När de var fixat så satte ja på mig hjälmen & började köra 5 meter till för mamma ropade " de är maat"

Ja tänkte " fan  får man adrig köra eller  ?"

När ja hade ätit upp så hade ja precis satte på mig hjälmen ropade mamma " Bella hjälp till och duka av"

SEN efter de Då fick ja köra  !

MEN Jag hade  precis startat dem  så kom therése min jobbiga lillsyrra bella får ja åka med ?

Ja ba ah visst får du  för mamma

Tess Jaa...

ÄNTLIGEN fick ja iaf köra lite

Men då kom madde en till jobbi lillasyrra och frågade om hon kunde fota oss när vi körde.Och  självklart sa jag ja . :)

Sen ville tess fota och madde köra.

Och mkt senare så skulle dom till stranden utan mig,becka & micca :)

tada ?;D

Dagens fråga: Vad vill ni att ja ska skriva om ?

  Aja kram och hej då så länge

Oj  vilket långt inlägg ? Ja som inte var på blogg humör ^^


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bella falk - 24 september 2011 00:40

Ville bara påminna ^^ http://wearethegirls.bloggplatsen.se/  glöm inte ! :D därhänder ju mer än här ^^ kram bella ...

Av bella falk - 7 september 2011 20:41

hej igen.:) Ja. Det var super skoj att vara med Agnes och Tilda:) Vi var ute med grann hunden Doris :) Så himla söt! bild + film kommer imorgon :D Tilda och jag gick in på Zaces och köpte godis :) Sen mina vänner Jag och Sandra har en blogg...

Av bella falk - 7 september 2011 18:13


Åhh förlt för att ja är säämst på att blogga justnu.Men de finns liksom inget att skriva om kan iaf skriva att ja var klumig igår och Stukat högerstor tå.. HAHAHAHAxD Sen idag.. Skriver lite senare..xD min babe på bild <3   ...

Av bella falk - 4 september 2011 10:19

.. Kudden var väldigt låång HAHA xDDD Okeej jag har bäääst humor (a) A jag vaknade precis och satte mig direkt här !:) Sa ju att de skulle bli bättre med bloggningen. Jag tänkte ha en skvaller blogg så hälften av denna kommer vara skvaller och ...

Av bella falk - 3 september 2011 23:45

HEJ:D Okey förlåt.. Ingen överaskning, men den kommer snart hoppas ja.. :) Jag har iaf varit hos senorita igår och idag ja har saknat henne så mycket ! ♥ Började faktist gråta:') Ni ska bara veta hur mycket jag älskar den hästen.! &heart...

Länkar

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästboken

Presentation


Hejhej
Här får ni följa mitt lilla liv.

Omröstning

Vad tror ni händer när man har dött ?
 de blir svart bara
 man återfödds
 venne orka bry mej ?
 man bor i himmlen och har de bra
 himmlen eller helvetet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översättnig


Ovido - Quiz & Flashcards