mysteeiousgirl

Alla inlägg under juni 2011

Av bella falk - 29 juni 2011 12:15

Helluu :)

Förlåt för att jag inte blogg igår :O Men bara så ni vet så köpte jag en Laptop som de var rea på :D Den kosta egentligen 7000 kr men de var ju rea så den kostade 5555 kr :D allt i femmor ;) men den är iaf jätte bra och jag gillar den värd pengarna som man säger :)

Idag:

Ja blev väckt kl halv nio av mammsi och ja gick inte upp aa men tillsist så gick jag ju upp, Fruktansvärd magvärk tror jag börjar få magkattar igen..Men sen så käka jag lite frukost och sen så sprang vi ner tillvägen så att vi inte skulle missa bussen till simskolan.

Och vi hade klädsim villket var väldigt TUNGT ! :O

Sën så hände de massa mer Roliga saker där ;) Orkar inte skriva typ :O

Men iaf när simskolan var över så åkte vi nästan precis till stranden och badade,men jag bara solade vill ju bli bruun ju ! :)

Ja och nu sitter ja här i köket med mamma som lagar mat och nu hade jag tänkt att duka :)

Tjaaooo :D 

Av bella falk - 27 juni 2011 23:00

Hejj :)


Tur att jag kan skriva här annars skulle jag dött av tråkighet eller va de nu heter :p

Jaoo änsålänge har jag bara varit och simmat, och så klart solat lite :)

Det är jätte varmt inga moln syns på den underbara himmlen! :D

Men det är bara 17 grader men jaja alltid något :)

Hade tänkt att åka till stallet idag, undrar om de blir så. De hoppas jag :)

Japps bloggar lite senare och föresten tack för tipset om inridningen ! :)

Kram Eran Bellah :)  

Av bella falk - 27 juni 2011 18:15

Tjoo,

Stekhett ute nu är d 21 grader :o


Nu har jag skit tråkigt och sitter och dricker monster. har varit på bibblan i varberg och sen var vi inne på Hajen, Nästa blir la stellet om så Ronja fortfarande vill..


Jajaj kommer ett inlägg lite senare antar jag ;o


Kram Bellaa  Play och hennes föl på bild :)))

Av bella falk - 26 juni 2011 19:45

Tjaaa! :)


Stina och jag tältade ju och vi sa ju att vi skulle vara vakna till kl halv 8 & ja de var vi ;)

Vi ringde nästan hela min kontaktlista på mobilen ca kl halv 1 i natt bara Albin och Elias som svarade :o

Men Elias blev nog trött på oss.. Han klicka oss xD

Japp vi snacka och hoppa studsmatta och lite sånt i natt :)

Idag vaknade jag först kl 12 för jag svettades & de känndes som 29 grader inne i tältet och jag hade 1 tröja ,2 tjocktröjor och en morgon rock & ja såklart mjukisbyxor tillsammans med min sovsäck. Hmm gissa om de blev lite varmt ?x)


Jaoo så jag sommnade bara i min tröja och sovsäck till klockan halv 5 mkt mkt mkt trött är jag med !

Kl Halv 8 till kl halv 11 sov jag på studsmattan de var tråkigt inne i tältet & solen brände mitt ansikte lite gran..x)


Det har nästan varit en toppen daag bara för att jag inte hann med stallet,,:(

men i morrn haha då kommer jag Senorita !!  ska borsta dig tills du blänker ! :D <3

Najj nu måste jag sticka ner & äta lite tror jag? ;)

men här kommer lite bilder på älsklingen :* <3

       


Tjaoo ! <3

Av bella falk - 26 juni 2011 18:15

Tjaoo! Haha samma dag men inte samma tid ;)

Om 3minuter är de Måndag hah.


 

Men nu sitter jag ock tjatar med Sandra i Skype och hon väntar på att jag ska visa Hur man redigerar bilder. Så nu ses vi imorgon anatr jag


Tjotjo :)

Av bella falk - 25 juni 2011 23:00

Tjaoo ! :D


Nu sitter jag med Stina på mitt rum och vi tjötar på som vi brukar :D

Vi ska tälta & jag har nästan precis fått reda på att hon har uppfunnit en mini rullstol som först var en barnvagn. Vi körde med mini rullstolen bakom cyklen! :D

Vi ska dricka kaffe sen så vi orkar vara uppe och slå rekord, vi ska vara vakna till halv 8 PUHH ! & jag är redan trött & klockan är bara halv elva! :O


Just de, innan jag hade tänkt cykla till Stina så hade min monster dricka läckt i min väska, mmh mycket trevligt! :/

Så allt jag hade i min lilla väska blev blött. Så jag blev försenad som vanligt :)

Antagligen har jag ärvt det från Pappsi !

God natt på er Sessan vakar över er iaf !

 

Av bella falk - 24 juni 2011 18:00

Hey!:D

DAGEN  börja la med att mamma kom in och väckte mig och jag var sjuk ..:(( Just kul på midsommar, menmen de är ju trots allt bara förskyldning :)

inget stall idag skir tråkigt de..:/

Spelade fotboll med familjen och dom var fegisar som går skit nära mål för jag var målvakt. Iaf de har varit som en vanlig dag:)

Aja skriver mer senare kanske tjaaoo ! :)

 




TREVLIG MIDSOMMAR !



 

Av bella falk - 23 juni 2011 00:30

än så länge har jag bara varit och simmat, vi körde staffetet med läraren och sen fick vi leka fritt i simhallen :D

Fett kul :)

Jappsi, snart blir det stallet och se hur alla har det.


  ses lite senare.

Länkar

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästboken

Presentation


Hejhej
Här får ni följa mitt lilla liv.

Omröstning

Vad tror ni händer när man har dött ?
 de blir svart bara
 man återfödds
 venne orka bry mej ?
 man bor i himmlen och har de bra
 himmlen eller helvetet

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översättnig


Ovido - Quiz & Flashcards