mysteeiousgirl

Alla inlägg under juli 2011

Av bella falk - 31 juli 2011 19:14

Hejjj alla :)

Blev besviken igår asså!

bara 4 besökare :(

aja sitter hos sandra och kollar på fångad. Filippa sitter också hos oss :)

Ja har så jävla ont i rumpaaan så ah ngt iaf.. hatar att sitta på golvet !D:

Ahh badat med Fredirk & Johan idag de var fan as kallt ändå men när de började regna var de bara skönt :))

Krraaam

Av bella falk - 30 juli 2011 14:24

Hej förlåt det ska inte upprepas, jag  hade fullt upp igår kan ja säga var med kompis hela dagen bada i Felicias pool och sånt de var iaf bästa dagen igår med Felicia & Ida :D 


Idag ska pappa och ja se på Bio de blir Harry potter 7, del 2 :)

Jag är ganska trött somna gott igår för engångskull. Saknar Senorita ..:/ 

 Ja ni förstår inte säger ja bara. 

Ah i dag blir de ny header och de blir nr 2 ! =)))

MEN ni var ju bara 7 st som Röstade mkt besviken på er. Kommentera mer också ! Bloggar mer senare kanske. Men IDAAA vill jag HA 30 besökare kan ja få de så blir de en överaskning på tisdag :$ 


Förlåt att ja inte blogga igår men ni fick ju en förklaring där uppe ^^ 

Kram 

Av bella falk - 29 juli 2011 00:13

Finns inga ord för hur glad jag är ! :D


dagens låt :Justin Bieber – Pray - Acoustic Version


I just can't sleep to night (stav xD )


mähh kom igen mobba mig inte för att ja gillar han, han är ju döö snygg ju  ? ;) 


Och var med i omröstningen nu d ! 1 da kvar . Mamma & familjen i värö kommer på söndag åker hem nästa söndag ska bli härligt att träffa min babe igen asså.

När jag är deppi lyssnar jag mest på denna

Ulrik Munther – Life - Demo Version 

&

Veronica Maggio – Snälla bli min

mina favvosar just nu :) 

ingen som har ngr låttips ? =) 

snart kommer videoinlägg om vad ja gör om dagarna haha ^^ 

nää go natt ! kommentera nu :)

Av bella falk - 28 juli 2011 16:36

Hej hej Min styvpappa fyller ju år i dag


Joakim heter han ja.



han fyller 46 tror jag ? :o


Iaf GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :DDDD


kram Bella ! :D

Av bella falk - 28 juli 2011 16:20

Halloj igen :D


ngn som har bdb och inte har mig ? ;)

adda mig då ! :D

Sennisbabe (@bdb)

Hoppas ni kommenterar mkt då. Ingen som kan tänka sej

att vara med i min omrösning snäääällla ?


PS glöm inte att de ska komma 30 besökare i dag om de gör de går denna bättre en min förra blogg. Nej de är de den inte gör D: jag fick ca 68-80 besökare varje dag då ?! nu bara 20..-.- Så please vill ha upp min blogg !:D De blir ju trots allt en överaskning då om jag kommer upp i 100 denna månaden

Annars 200 nästa månad ;))))

Så lycka till höll ja på att skriva och de skrev ja ju HAHA


Av bella falk - 28 juli 2011 16:18

NÄMEN HEJ ;D JA nu gör farmot och jag pankakor mkt gottgott ! :)))



Ha de bra bloggar mer senare;)

kram !

Av bella falk - 28 juli 2011 15:54

Hejsan alla läsare blev riktigt glad igår när ja kollade besökarna ! :D

22 yey reckord på denna bloggen ida vill jag har 30 st ! :D

En överaskning kommer till alla om jag får 100 besökare denna månaden ! :D och sen har ni bara 2 dagar på er att rösta i omröstninen så var med nu !

-----------------------------------------------------------------------------------

som sagt som rubriken säger såsitter ja hos farmor och äter plommon !mummss  kan ja säga:D

Farmor och jag har varit och kollat på björklidens ridskola och där kommer nog jag och sandra rida, dom har väldigt stora hästar där kan ja säga ! :D kul för mig men Sandra kanske inte tycker de hhon är ju inte så van vid hästar men dom är jätte snälla :) och sen ska jag till Anelie & bengan för att rida deras B ponny :) den är ju förliten för mig om den inte är maxad B. Den passsar nog sandra för den är lung liten och goo :)

Jao de var allt om hästarna du kommer vi till dagen  ;)



Ida  vaknade jag kl halv 12 :s kunde verkligen  inte somna igår asåå :/detta skrev jag på mobilen :

Hej bloggen jag är jätte ledsen nu.. Jag saknar senorita jätte mkt vill bara åka hem nu och gosa med henne vill verkligen de. Jag trodde de var hemlängtan med de är Senoritalängtan. Pappa ska fråga Sture om pris och så, så får vi se hur allt går till. Jag tror de är jag som känner Senorita mest. Hon är livlig,snäll,nyfiken och ett hett temprament. Jag blev kär i henne i första ögonkastet..<3Jag stog och ryktade henne när hon var 1 år ungefär.. jag orkar inte skriva mer de gör för ont i hjärtat.


-------------------------SMS TJÄNSTEN---------------------------------

Som sagt jag saknar henne för mkt..åker hem på onsdag eller så:/ Jag hatar att jag älskar Senni.

Ja vet att ja inte kommer få henne har ju systrar som är emot mig.. får inget stöd om de liksom. :/

Men jaja detta ska inte så första min dag hej då ses senare <3kram



Av bella falk - 28 juli 2011 01:18

bilder ni egentligen redan har sett.. xD ! 

                                           Sen bilder på senorita :

         hej då..:/

Länkar

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästboken

Presentation


Hejhej
Här får ni följa mitt lilla liv.

Omröstning

Vad tror ni händer när man har dött ?
 de blir svart bara
 man återfödds
 venne orka bry mej ?
 man bor i himmlen och har de bra
 himmlen eller helvetet

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översättnig


Ovido - Quiz & Flashcards